Saturday, June 23, 2012

#awak

Dengar dengar, kalau kita bercerita mengenai apa yang kita buat, maka benda itu tak kan dimakbulkan?
Tapi untuk kali ini aku dah tak mampu simpan, izinkanlah aku menaip apa yang aku rasakan ini agak aku menjadi at ease.


Awak tau tak?


"When we first met, I had no idea #you would be so important to me."


Usai solat seringkalinya aku akan berdoa jikalau #dia adalah jodohku, maka aku pohon kepada-Nya supaya diberikan petunjuk kepadaku.


Pada permulaannya aku merasakan semuanya baik baik sahaja.
Ye, apa yang berlaku pada mulanya sememangnya seakan mencerminkan - benarlah #dia orangnya.
Menipulah kalau cakap tiada sekelumit perasaan gembira bertakung dihati ini.


#you


Tapikan,
Belakangan ni aku sering TERserempak dan dengan sendirinya TERnampak lalu menjadi saksi adegan, aksi, dan cara #dia bersama seorang, dua orang, tiga orang, senang cerita beberapa oranglah.
Lantas membuatkan apa yang aku rasakan pada mulanya itu bukanlah tiket untuk aku bulatkan tekad - Yeap, #dia adalah untuk aku.


Aku sendiri sebenarnya kurang pasti dengan apa yang aku rasakan ini adakah kerana #dia adalah #dia ataupun disebabkan cara #dia bertutur.
Rakan rakan baik, rakan sebilik mula memberikan reaksi kurang positif dan menyuruh aku untuk berhenti dan carilah orang lain.


Sekarang ni, aku.
Aku merasakan cukuplah setakat ni saje.




Biarlah aku menuntaskan bahawasanya; 
"This is not love, it is JUST a feeling, a SUDDEN feeling, and i am JUST OVER REACTED."
But let say IF i am wrong.
Lets just make things simpler and take it as
"I'm letting my feelings for #you to evaporate till dryness because, i love you and i want you to be happy.":)
Lagipun, 

"If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesn’t, then it was never meant to be."

And also,
Because not everything i want in life would end up be mine.
So i shall be gratefull with what i already have and owned for the time being and still be gratefull with what Allah would grant me in future.
Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah Ya Allah!


Dan sesungguhnya Ya Allah, 
Aku redha dengan ketentuan ini, 
Aku yakin ini yang terbaik untuk aku.


:)


*Eh eh? Hujan pula kawasan SA ni. Cuaca pun seakan mengerti perasaan aku.